دانلود WWE Immortals 1.6.0 بازی کشتی کج جاودانه + دیتا + مود + تریلر برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 601
نویسنده : amin.amin

بازی جاودانه های کشتی کج WWE Immortals

کسب امتیاز 4.2 در سایت گوگل پلی

به همراه تریلر و نسخه مود شده بازی

تست شده و بدون نیاز به اینترنت!

پیشنهاد بسیار ویژه سایت ApkTops

WWE Immortals – جاودانه های کشتی کج یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های اندروید برای علاقه مندان به همین رشته ورزشی می باشد که این بار در سایت ApkTops اخرین نسخه از آن را برایتان آماده کرده ایم. بازی WWE Immortals توسط استودیوی بازیسازی Warner Bros. International Enterprises که تا پیش از این نیز شاهد عرضه بازی هایی مانند MORTAL KOMBAT X، Mission: Berlin، Heads Up، Injustice: Gods Among Us، Batman Arkham Origins از سوی همین استودیوی بازیسازی بوده ایم، منتشر شده است.

WWE-Immortals

ویژگی ها:

  • دارای تمام شخصیت های کمپانی WWE از جمله جان سینا ، اندرتیکر و ….
  • دارایی قدرت مشخص شده برای هر بازی کن و امکان استفاده از قدرت های UPS
  • امکان مسابقه در بیش از 10 رینگ و محیط مختلف
  • امکان دریافت امتیاز در بازی و ارتقا کشتی کج کارها
  • امکان مسابقه با گیم پلی آسان و محیط کاملا سه بعدی
  • امکان مبارزه آنلاین با سایر بازیکنان در سایر جهان
  • گرافیک Full HD و صداگذاری بسیار هیجان آور

 

 

بازی جاودانه های کشتی توانسته است طرفداران بسیار زیادی به دست بیاورد. در این بازی شما شاهد مبارزه در بین قهرمان های کمپانی WWE خواهید بود. در این بازی شما بعد از انتخاب قهرمان مورد نظر خودتان وارد مبارزات خواهید شد و باید بتوانید با تمام توان خودتان تلاش کنید تا حریف خود را نابود کنید. توجه داشته باشید که در ابتدای بازی تمام کشتی کج ها قابل انتخاب نیستند و شما برای باز کردن و استفاده برخی از کشتی کج کارها باید بتوانید با پیروز شدن در مسابقات، امتیازات بیشتری به دست بیاورید. کشتی کج های قدرتمند و مختلفی مانند جان سینا، آندرتیکر، باتیستا، براک لزنر، راک و … در این بازی حضور دارند.

مهم ترین نکته در مورد بازی WWE Immortals این است که شما شاهد قدرت های فرا طبیعی و ظاهری نسبتا غیر طبیعی برای کشتی کج کارها خواهید بود. در این بازی قدرت هایی فرا طبیعی برای کشتی کج کارها در نظر گرفته شده است و از طرفی ظاهر آنها (رنگ پوست و چشم و …) به صورتی متفاوت طراحی شده است که به طور حتم باعث شگفت زده کردن شما خواهد شد. در این بازی مسابقات در رینگ انجام نمی شود و معمولا در فضاهایی نیمه باز شاهد برگذاری مسابقات خواهید بود. این دو مورد از جمله تفاوت هایی است که بازی WWE Immortals با مسابقات کشتی کج دارد و به طور حتم متوجه این موضوع در بازی خواهید شد. هرکدام از مبارزات در سه راند انجام می شوند که شما برای پیروز شدن باید بتوانید دو راند را برنده شوید!

در WWE Immortals قدرت های UPS متفاوتی برای کاراکترهای بازی خواهید بود که در طول مبارزه ها کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. شما امکان ارتقاء دادن مهارت های کشتی کج کارها را نیز دارید و با استفاده از آیتم ها و گزینه های متفاوتی در بازی قرار داده شده است می توانید یک کشتی کج کار را آپگرید کنید تا مهارت های او را به بالاترین سطح ممکن برسانید. همچنین امکان انجام مبارزات به صورت آنلاین با دوستان خود را نیز خواهید داشت که در این صورت نیازمند اتصال اینترنت برای بازی می باشید.

بازی WWE Immortals دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. همه جزئیات در بازی WWE Immortals به خوبی طراحی شده اند؛ ظاهر کشتی کج کارها دقیقا مشابه خودشان در مسابقات واقعی طراحی شده است که به طور حتم شما را شگفت زده خواهد کرد. بازی جاودانه های کشتی کج دارای گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. در ادامه نسخه معمولی و نسخه مود شده این بازی را که دارای یک دیتای مشترک می باشند، برایتان آماده کرده ایم که می توانید با توجه به نیازتان، هرکدام را که خواستید دانلود کنید.

 

آموزش نصب بازی:

  1. ابتدا فایل APK بازی را دانلود و سپس نصب نمایید.
  2. فایل دیتا مربوطه را دانلود و با استفاده از نرم افزار های : winrar , Root file manager , Es file manager و … از حالت فشرده خارج نمایید .
  3. فایل حاصل را در مسیر Sdcard/Android/Obb کپی کنید و بازی را اجرا کنید.
مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 42 مگابایت | 1.30 گیگابایت
  • نیازمند اندروید: 4.0+
  • نیاز به اینترنت:خیر
  • قیمت در گوگل پلی: $ 99.99
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود WWE Immortals 1 , 6 , 0 , دانلود بازی کشتی کج جاودانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: